- Вимога: моніторинг процесу проведення оцінки на відповідність вимогам ТД:
Учасником накладено на тендерну пропозицію УЕП попри безальтернативну вимогу ТД накласти КЕП.
Після оцінки пропозицій Учасник через електронну систему звернувся до Замовника, однак відповіді протягом 5-ти днів не було отримано.
Результат: встановлено наявність порушень, закупівлю відмінено. - Вимога: моніторинг процесу проведення оцінки на відповідність вимогам ТД та укладення договору:
Допущення до аукціону учасника, пропозиція якого підлягала відхиленню через недотримання вимоги «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»;
Укладення договору із Учасником, який всупереч вимогам ТД, у банківській гарантії на забезпечення виконання договору зазначив два рахунки Замовника.
Переможцем процедури закупівлі у Підсумковій відомості ресурсів було враховано матеріали іншого виробника, аніж ті, якість яких було підтверджено документами у складі тендерної пропозиції.
Учасником – переможцем на стадії укладання договору всупереч вимогам ТД не надано до ціни пропозиції транспортні схеми доставки матеріалів на об'єкт.
В договірній ціні переможцем закупівлі до суми витрат на які нараховується відсоток ризику включено інші супутні витрати (пункт 6 Розрахунок № 8), що суперечить вимогам СОУ 42.1-37641918-085:2018.
Результат: зобов'язано Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в
установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов'язань за договором.
- Вимога: моніторинг процесу проведення оцінки на відповідність вимогам ТД:
Копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників надано не на всіх працівників, що зазначені у довідці.
У складі тендерної пропозиції товариств Учасноком завантажено через електронну систему закупівель два відгуки, які не містять дати їх видачі.
Результат: зобов'язано Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в
установленому законодавством порядку.